Pengikut

15 September, 2014

Cuti Xtra

esok hari Malaysia
sumer org pun dpt cuti kan..yeaa
tp hr ni alynn amik cuti xtra..so xtra yeaaa
dpt 4 hr cuti..seronok nau2..
cuti lama tp tak g mana pun..
tak blk kg pun..

minggu ni rumah mak ada buat renovation sket so famili alynn berkumpul kt rumah sendayan..
senang tukang nak buat keje biler kami takder
cuma hubby jerk yg akan stay utk memantau keje2 renovation..

seronok sgt spend time dgn famili..
golek2 baring2..masak mkn sama2..
rasa mcm g bercuti jugak sbb kami jarang blk sendayan so sesekali blk dpt lar tukar2 angin..

pagi di sendayan..
dua beradik layan chipmunk..



1 ulasan:

Lily@MamaZaraZareef berkata...

alalala..comelnya abg ngan adik..tak kisahlah tak gi jalan jauh2 kan time cuti yg penting dpt spend masa dgn yg tersayang..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...