Pengikut

01 September, 2014

Ikan Bakar di Hari Lahir Wan..

Sempena hari lahir mak yg pd 22 Ogos yg lalu..kami g makan ikan bakar kat bagan lalang..nyummy..thanks ayah blanje kami, dah lama tak pekena ikan bakar tau2 jerk anak dia ni dah lama nak melahap ketam..masih teringat lagi famili mkn ketam waktu alynn dlm pantang..walaupun ms tu dah sebulan seminggu dh berpantang..tp tak berani pulak nak mkn takut jd apa2 susah jugakkan..so, anggap ler ikan bilis tu mcm ketam..huhuuu..

Mak, selamat hari lahir..alynn syg mak ketat2..
tiada apa didunia ni yg dpt menandingi mak..jasa dan pengorbanan mak tak dpt alynn balas..


wan wif baby D..
thanks mak sbb sudi jg cucunda a.k.a anak alynn
ok perhatikan tgn baby D yg skrg ni dh pandai nak memegang menggengam apa shj yg berhampiran..so,sesape yg ada jerawat yg rasa2 nak dipecahkan..Baby D boley tlg..no hal lahh..hihii



ok..pic dgn maksu..ms amik ni dah nak blk..Baby D br bgn tido..Baby D good gurl sbb mkn mama sakan melahap elok jer Baby D titon..cam tau2 jerk mama nak pekena cik crab..hihii



ok..nak jugak tayang menu pilihan ayah ngan mak..
yg pwnting gambo cik crab kena close up sket..hihi




1 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

uiyooo food sedap!
baby D bulat! tembam! geram! haha!

p/s: aah alynn, rm90 tu termasuk postage

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...