Pengikut

28 Ogos, 2014

Baby Dhiya Dah Meniarap

alhamdulillah di usia 3 bulan sengah baby D dah pandai meniarap..rasa cepat sgt baby D membesar..mulanya baby D start mengiring-ngiring..sampaikan dlm buai pun baby D nak mengiring..tak lama lepas tu baby D mula menolak kakinyer tu meniarap..kesian jugak bile baby D merengek sbb tangan terhimpit..dan utk permulaan leher baby D tak brp kuat..sekejap jer baby D dpt angkat kepala kemudian baby D jatuhkan kepala..then amik kesempatan isap jari..oh..no..no..

kdg2 alynn tlg jugak betulkan tgn baby D yg tersepit tuu..tp in sha allah tak lama lagi pandai lar baby D meniarap dgn baik tak lar terhimpit tgn lagi..


princess mama..luv u cayunk..
chaiyok2!!

pssttt..baby D dah mula angkat kepala..huhh kuat sungguh tenaga anak mama nie..lagiii baby D selalu main2 lidah dgn gusi..aihh adik dah nak timbuh gigi ker..tunggu dan lihat...

till then

5 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

dah nampak muka abang dah ni.. :)

Lily@MamaZaraZareef berkata...

yeayyyy..dh besar dh bby dhiya ye dh pondai meniarap..bby zayed baru nak mula2..adalah sekali dua tertiarap oastu tak buat lagi dah...bdn berat montok susah nk pusing..hahahaa

Nafira usof berkata...

comelnye diaaaa.
chinese look.. hehehe

Nafira usof berkata...

comelnye diaaaaa.
chinese look.. heheh

Hafnidah berkata...

budak tomey dah pandai meniarap. yey!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...