Pengikut

25 Ogos, 2014

Kunjungan Balas Pergi Beraya

ape punye tajuk daaa..
dah pening..letak tajuk ikut suke hati..hehe
nk cerite nyer slps geng dc dtg beraya tiba lah masa utk kunjungan balas kerumah iman n kyt..

dirumah iman tak sempat bergambo dan tak teringat langsung nak bergambo syiok sgt dpt mkn mee kari..nyummyyy..tp tak pe kami dpt jugak mengabadikan sekeping gambar kenangan di rumah kyt walaupun terasa diri ni dah selekeh habiss..sbb sblm tu kami g open house umah bos di rawang sel tempuh jem bagai akhirnyer sampai jugak ke rumah kyt kt bangi..alhamdulillah..kami dihidangkan dgn spagetti kuah sardin..lagi sekali alhamdulillah..


1 ulasan:

Nafira usof berkata...

bestkan bulan syawal.. hehehe
makan jer kejenyeee..kikiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...