Pengikut

30 Mac, 2015

Dhiya 10 Months Old

Alhamdulillah..
Rasa sekejap ms berlalu baby D dah pun berusia 10 bulan pd 5 mac yg lalu..late n3 tp nk juga abadikan dlm diari alam maya alynn nie..


So, kalau bulan2 sblm ni baby D tak lar menunjukkan peningkatan yg ketara tp slps usia 10 bulan bnyk pencapaian yg alin dpt lihat pd baby D..

- Baby D dah mula berani utk berpaut dan berdiri dan melepaskan pegangan dr sesiapa;
- Baby D dah start tumbuh gigi bukan satu tp sekali tumbah 4 btg, so faveret baby D skrg adalah melaga2 kan gigi atas dgn gigi bawah, mama pulak yg terasa ngilu hehe..;
- Baby D skrg dlm proses test ketajaman gigi so hati2 huhu..
- Baby D dh pandai melambai babaiii..;
- Baby D dah boleh duduk tegap tanpa sokongan;
- Baby D pandai meniru bunyi2an dr sesiapa hehe..
- Baby D still makan nasi lembik tanpa di blend
- Baby D still breastfeed..mama doa semoga allah memurahkan rezeki baby D selama 2 thn inshaAllah

Utk pandai itu ini berdiri, tumbuh gg dll Baby D demam kebah demam semula..complete dgn selsema batuk..hilang selera mkn bdn susut..last checkup Baby D hanya naik 200grm shj..

Ok this week Baby D 11 months..another  1 months baby D will turns 1 year..how time flies huhu..



2 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

cepatnya masa berlalu.. nape cepat sgt beso ni baby d?! hehehe

Nad MamaZN berkata...

cepat je masa berlalu... nape cepat sgt beso ni baby d? hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...