Pengikut

23 April, 2015

Happy 11 Months Baby D - 5 April 2015

Happy 11 months Baby D
Sebenarnyer baby D genap 11 bulan pd 5 April yg lalu..
tp disebabkan mamanyer bz tak tau ler apa yg dibzkan 
sampai terlupa yg baby D dah masok 11 bulan..huhu sabo je ler..sorry yer dik..


Perkembangan baby D semakain bnyk akai haha..skrg ni pun dh pandai nak menyakat abg..abg kena lar redha..nama pun abg kan..GG tumbuh serentak 4 batang..skrg dh boleh menapak 3 tapak ke 4 tpk kehadapan..merangkak selangkah dua..ermm alynn rasa baby D tak merangkak kot maybe terus berjalan..dan akhirnya baby D dah boleh duduk dgn sendiri slow2 maklum lar peha tebai hehe..baby D dah pandai tepuk tgn pok amai2..melambai tgn babai..masih menyusu dgn mama..alhamdulillah semoga baby di terus dimurahkan rezeki menyusu dgn mama..

Ok pic bwh ni baby D kena buli dgn opismatte haha..


Sekejap jew masa berlalu tak lama lagi baby D nak masok setahun..gembira sedih pun iye jugak..perasaan bercampur baur..apa pun mama abah sekeluarga mendoakan yg terbaik utk baby D

1 ulasan:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

makin chubby die ..geram tgk..hihi..sian dia kena buli tu ehhh..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...