Pengikut

12 Disember, 2009

Kisah di Suatu Petang dlm LRT..

Nak dijadikn citer ptg itu husband aku nk g Bangunan TIMA (sblg bgnan MARA) tp dia mls nak bwk motor so dia ngan member naik r LRT..da la x slalu mggunakn prkhidmatan LRT dan2 LRT wat hal rosak..kena r tunggu sejam sblm prkhidmatan LRT pulih..

Kisah dlm LRT:

Husband aku cepat trnampak kelibat wanita yg sdg mengendong anak perempuannya..almaklum r da ada anak kan? Yang mmbuatkan husband aku lebey trtarik memandang gelagat wanita tuhh krn wanita tuhh sdg memberikan yougurt kpd anak pempuannyer..nyumm2 brselera sungguh baby girl tuhh..lantas husband aku brtanya brp umuq nyerr..Hmm br 6 bln?? Klau mcm tuhh Danish trlebey2 r bleh makan??
Patut r blk2 keje jerk husband aku da siap2 belikan yougurt coklat 4 Danish..Hmm murah rezki kau nak..So aku share pic Danish 4 the first time mkn yougurt yg quit masammm!!!


Bismillahhirrahmannirrahim..


Eee...Maaccamm nyerr


Suap kali ke 2 pun masam gakk..


Nyum nyum..Best gak nak lagiii!!!

* Aduh bankrup  C abah hr2 kena belikan yougurt tuk Danish..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...