Pengikut

24 Ogos, 2011

Yahoo..Rambut Raya!!!

Rambut raya saper ekk..?
Rambut mama nyer..ish idok lerr..
Rambut babah..hikhik hr2 tgk naik bosan dah..

Act, rambut hero kesayangan danish ..Sepanjang Danish dilahirkan mmg xpernah lagik..g potong rambut kat kedai..selama nie khidmat mama nyer n wan lerryg dok mengerat rambut danish..ada skali tu kerat nyer kerat..pala danish plak x reti diam..amik ko rambut mangkuk daa..skali tgk dah mcm gegirl pun ada..adoiaii..dari sehari ke sehari..sampai ler hari kemuncak Ahad lalu bersamaan 21 Ramadhan..Kami kamikaze ke kedai gunting rambut, hopefully danish x melalak lerr..sementara tunggu turn, tukang gunting kuarkan mesin plak huhu...berdebor rasa..sehingga tiba ler turn danish...bismillah...n hasilnyerrr lihat sajer lar anak bujangku ini...

-
-
-
-
-

Pala x reti diam nmpk mamanyer tgh snap pic kat belakang melalui cermin terus danish berpaling..daripada rambut senget benget babah amik  peranan pegang pala danish hikhik..
-
-
-
Tukang gunting tu berbisik..boley ke pakai mesin bang..? Babah danish kata..try jer larr lau dia menangis stop lerr..hikhik.. so far danish still his position jer..huh lega pas ni leh bawak danish gunting rambut lagi..Lattest pic Danish..??? perasan mcm lerr ada yg nak tgk lattest pic danish  x kisah lerr ia sekadar diari n ingatan utk kami sekeluarga..


3 ulasan:

maszmadi berkata...

wah!!!!! danish ada rambut raya lar... hehe mesti bertambah emcem raya nanti ngan baju melayu kan...

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

bagus2..gud boy ni...:-)

alynn...
"Selamat Hari Raya Maaf zahir & batin dari kami sekeluarga..."

moga syawal kali ini membawa 1000 makna..:-)

asparaguswhite berkata...

payah jugak kan nak mengerat rambut si hero ni..nasib ade tukang tolong pegang kepala...kui kui kui

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...