Pengikut

30 Mei, 2012

# Wordless Wednesdey - Kenapa tu cayunk?? #

Hehe..knp ler ngan anak mama tu..apa yg ditenungnyer??
ce teka ce teka...(tp xder hadiah ler eh..saje sesuker)

7 ulasan:

Nor Iman Hashim berkata...

nie mesti kes x tahu nak amik yg mn satu nie...mcm qiesya n dihah kalo bwk tempat mainan x thu nak pilih yg mn satu...hehehe

Fieza79 berkata...

emm tu smpai tak tau nk pilih mana satu bekenan la tuh kan...ambik je semua tu..mama bayar kan hehee...

aLyNnZ berkata...

hihi..ada diantara my fwens yg nak cuba..ce teka lagik..alynn nak tgk saper yg kena...:)

PUANSTOBERI berkata...

majuk la tu.. alolooo... meh auntie pujuk meh....

p/s : Alynn nati naik la amik keychain. leh pilih dulu. tp call dulu, takut akak takde kat tpt. Nak amik ari ni pun buleh ja.. tp tau ke dak tpt akak ni.. hikss :]

HAMZA HUSSIN berkata...

heheh danish tengah pilih???

aLyNnZ berkata...

hamza hussin : ishh abahnyer pun salah jawab..masa pic ni diambil knp dgn danish?? dah dia tunduk gaya gitew..

HAMZA HUSSIN berkata...

heheh to la memang majuk pun, hari-hari nak bli mainan dan terpaksa turutkan kalau tak to la air muke yg di buat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...