Pengikut

21 Ogos, 2013

Aidilfitri 2013 - Syawal ke 2

As Salam u olls,

Raya ke 2 tema warna kami ala2 merah merun gituu..

Kalo perasan tiap kali kami bergambo bertiga mesti posing yg sama..
haha..tak reti nak posing kan..maybe dah berempat nanti br tukar posing lain kott..aminn
Pic ni pun mintak tolong anak buah yg ambilkan..


Raya ke 2 beraya jauh sket..jauh tak jauh mana pun larrr..
boleh dikatakan sebelah kg jerr..

Posing dulu ngan abg Iqbal..
Geram nengok rambut Danish yg dah serupa sarang tebuan haha..
biler dah besar ni jd penakot pulak gunting rambut camner nihhh..

See..how happy he is? (ehh betul ker english aku niee..ahhh tarammm)

Kami dijamu nasi impit bersama gulai daging masak asam pedas..
errmmm..jrg jumpa kombinasi ns impit bersama daging masak asam pedas tp sedapp jugak..
see, tekun kan Danish makan..sedap lerr tuuu..hihi

Masa agak terhad..Raya ke 2 a.k.a hari Jumaat..
kaum lelaki nak menunaikan solat jumaat..
so kami yg kaum perempuan rest2 dulu 
selepas solat jumaat sambung beraya ke rumah kakak ipar di Jasin Melaka..(sorry takder pic)

Selepas solat Maghrib kami bertolak balik..
Raya ke 2 kami tak abis disitu..hihi..
sbb nak blk mandi2 dulu then sambung beraya ke rumah kakak ipar pulak..
lewat jugak kami sampai..tp tak mengapa sbb rumah nyer berdekatan je dgn rumah mertua..
lepak2 sampai pukul 1 pagi ooo..hihi
sampai rumah mertua mmg carik tilam bantal jerkk..




3 ulasan:

Cho Zila berkata...

amin.. moga Allah mengurniakan Danish adik.. posing berempat lak..
tak penah lagi rasanyer dijamu nasi impit ngan asam pedas.. tapi makan sendiri kat rumahtu selalu buat kot... sedap gak.. kalau asam pedas sedapler...

maszmadi berkata...

maroon..... erm nasi impit ngan asam pedas? bukan brasak ker alynn...

Nor Iman Hashim berkata...

sonok danish ngan sepupu2 nyer ek...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...