Pengikut

06 Disember, 2013

Hubby Teringin Asam..Danish Menggelarkan Diri Sbg Abg..

As Salam,

Biler teringat semula detik2 awal sblm disahkan pregnant..
Rupa2nyer alynn dah dpt petanda tp ms tu tak tekpikir sgt..
Maybe ianya hanya kebetulan shj..

Gi Tesco..cari2 hubby hilang ntah kemana..
akhirnyer jumpa hubby kt tempat asam..asam??
hubby mmg tak pernah beli asam kalo mkn pun asam yg alin beli sendiri..
tp hr tu hubby beria nak jugak beli asam..ok layann kan..

blk rumah, biler panggil Danish....
danish secara automatik cakap ehhh bukan danish lar tp aabang...
aikkk ?? beriya2 betul danish soh panggil dia abg..
kalo tersilap panggil danish mesti dia kan betulkan soh panggil abgg..
ok layann kan..

rupa2 nya..itu merupakan petanda awal..
yg danish mmg nak jadi abg..alhamdulillah..

tepek sket pic abg danish..

5 ulasan:

Rizziela berkata...

Handsomenya..nak dpt adik ker

aLyNnZ berkata...

Rizziela : in sha ALLAH mudah2 an dipermudahkan..

Nafira usof berkata...

Tahniah yer~

Lily@MamaZaraZareef berkata...

hakhakhak..sama kes mcm zareef..before tau mama peknen dia asyik bahasakan diri abang..smpai terpaksa bgtau nenek ngan atok die yg saje2 je panggil macam tuh..tup2 rupenye btol nk jadik abnag..^_^

Nor Iman Hashim berkata...

errmm sonok danish dah nak jadi abg ek...semoga dipermudahkan semua nyer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...