Pengikut

07 Januari, 2015

Baju Baby D untuk Baby Ain

okey alynn nak perkenalkan anak buah baru..
anak sulung kepada abg ipar dan k.ipar..
tahniah diatas kelahiran baby gurl yg cumel sgttt..
seronok sgt dpt tgk baby..teringat2 kenangan ms baby D baru dilahirkan..
rasa rinduu pulak hehe..

okey jom tgk pic baby Nur ainul Hayat binti Herman..
sebaya dgn baby D cumer lain bulan jerk..
bakal jd geng comolot baby D hehe..


tetibe mood rajin nak mengemas almari anak2..
kebetulan pulak dah ada dua alamri so boleh lar asingkan
baju abg dengan baju bajan baby D..
Bnyk sgt baju baby yang masih elok dan yg tak sempat nak pakai pun ada huhu..
sayangnyerrr..tak tau lar camner leh lupe nak pakai..
maybe ms nak pakai bj tu besar pulak dgn baby D waktu tu..
biler nak pakai dah terlebih umur pulakkk huhu..

so, teringat yg ada baby baru boleh lar bg pd baby ain pakai..
mmg syg sbb semua masih elok tp setahu alynn kalau kite bg pd org 
brg yg kite syg lagi berkat dan besar pahalanyer kan..

first batch baby baby D kpd baby Ain..

second batch

#rasahappybilertgkbabyAinpakaibajubabyD
#sempatcakapdgnhubbykalauadabbylagikitebelibjbaruyer


1 ulasan:

Nafira usof berkata...

baju bb memang cepat x muat kan.
tak beli geram pulak tengok comel2 semua. dah beli, banyak pulak sampai x sempat nk pakai.. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...