Pengikut

01 Jun, 2015

Mengalihkan anak pokok cili

Mornink di pagi Isnin..lemauuu..
Tp alin nak share aktiviti weekend yg lepas..first time mengalihkan anak pokok dan segala jenis pokok sendirian tanpa pertolongan shuben..hihii..hari jumaat yg lepas alynn half day sbb nk pergi sekolah abg danish utk sign report card..so settle awal ptg tu sementara baby D tido mamanyer amik kesempatan mengalihkan anak pokok cili yg tak nak membesar..nak kata pasu kecik tak jugak..maybe bnyk sgt tumbuhan tumpangan sekaki kot dlm pasu tuu..so alihkan nak tgk perkembangan anak pokok cili ni membesar dgn jayanye tak hihi..menanam pokok cili nie selalunye tak menjadi tak tau lar kali nii..huhuu

Nmpk tak anak pokok cili disebalik tumbuhan tumpangan yg lain..
halus cenonit jerk dedaunnyer kan..jom alihkan yok..

Ok setelah selamat dialihkan..mcm syiok jer kan tak perlu nak berkongsi dgn tumbuhan lain..
semoga membesar dgn jayanyer..amin..

Ada lagi anak pokok cili pemberian kyt tak sempat nak snap pic..thanks kyt..

1 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

rajinnya..! kite takleh..'tgn panas' org kata.. kang pokok malu nak membeso hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...