Pengikut

15 Ogos, 2012

x bermakna raya tanpa BUNGA API..

hikhikk..betul ker peribahasa alynn ni..
bantai jew lar, bukan ada org (cikgu tatabahasa) nak cek pun kan..?
( Oppss jgn saman menyaman yer nie hanya untuk suka suki jerk.. )

Rasanya mesti semua setuju kan..
x bermakna raya tanpa bunga api..
kalau raya jew mesti nak main bunga api..
xraya xder plak sibuk dok cari kat mana ada jual bunga api..hihik..
dengan itu kalau raya jew mesti ada kes2 yg putus jari jemari, kaki dan segala yg boleh putus..
aduhh..part ni yg xnak dengar..ngeri..
so, utk mengelakkan terjadinyer kejadian yg xdiingini
lebey baik main bunga api yg xberbahaya..
tp pd mereka yg ada anak dibawah umur 5 thn
walau x sebahaya mana pun bunga api tu ttp kena pantau..
especially mcm Danish yg bnyk akal ada jew
experiment baru yg nak di cuba..huhu..

Danish suka sgt main Pop Pop..
mula2 amik satu persatu then baling..
Sekarang ni danish akan kutip satu persatu jugak..
tapi danish akan semua Pop Pop yg ada kat tangan nyer..

Danish : Hah..Pop Pop mama..power!!


p/s: smlm abah beli bunga api lagik..
Danish hepi sbb dah pandai pegang bunga api sendiri..

3 ulasan:

zettysyardi berkata...

wahh..bestnya main bunga api...teringat zaman2 kecik dulu....ni mesti alin pon main bunga api sekali ngan danish kan.....seronokla danish....

Fieza79 berkata...

mmg kan tnpa bunga api, raya anak2 tk bermakna...kita pun tumpang suka tgk bunga api smbil2 ingat kesah zaman budak2 dlu hikk...

eB berkata...

betol tuh... musti nk men kan
eB join sekali. hik3
" TLF & family menyusun 10 jari memohon maaf diatas segala ketelanjuran kater
serta ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada
semua rakan-rakan bloggers
yang selalu datang menziarah ke blog TLF.
Aidilfitri hari kemaafan,
Menghapus kesalahan sesama insan,
Memupuk perpaduan sesama ehsan,
Mengikat tali keakraban.

MAAF ZAHIR DAN BATIN. "

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...