Pengikut

20 November, 2012

* Menu Simple 3 Hari Bercuti *

~~Assalammualaikum ~~

Last week yg sgt seronok..
ntah biler lagi dpt bercuti panjang dan 
yg paling penting dpt spend time bertiga
@ our sweet home TNB 2..sweet sgt2..
terasa mcm sedang bercuti-cuti mesia plak..
padahal nyer kt umah sendiri jerk..khikii..

So, biler dah bercuti..12 - 15 Nov 2012..
phm2 ler kan ai jd tukang masak sepenuh masa ler..
tp sonok - sonok sgt..biler hubby n my hero merasa masakan
air tangan sendiri..(jakun jew kan almkalumler bkn slalu dpt masakkan utk somi n anak)
Bgn pagi prepare breakfast..then uruskan segala hal kt rumah yg tak pernah abis..
tghari prepare lunch pulak..lepak2 bersama..sweet sgt..:))
alorr..bukan masak yg hebat2 pun..setakat goreng2 jew..simple mimpler jew..
budak2 pun reti masak..tak sempat pun nak masak gulai bagai..next time larr..


 Dan lagiii...

~~Till Then~~

7 ulasan:

Nadiah Sidek berkata...

nampak menyelerakan :)

Hafnidah berkata...

simple2 pun nampak mengiurkan nak2 lagi lontong goreng tu...eh tu lontong goreng kan kak lin.takut salah teka. hehe

aLyNnZ berkata...

nadiah sidek : erm..makan ngan nasi panas..insyaALLAH LAYANZZ..:))

aLyNnZ berkata...

ida : haah..ida nasi impit goreng..org johor biasa buat kan..? ingat tak akak slalu beli nasi impit goreng ni ms kite keje kt jkm dulu..masa breakfast kat LPPKN..

maszmadi berkata...

erm, bestkan sekali sekala dapat masak kat umah dari pagi smpai malam.....
tapi kalu bahan cukup lah, kalu x cukup, sampai pening2 pale x tau nak masak ape... huhu

aLyNnZ berkata...

maszmadi:itu ler kak bahan tak cukup ler yg jd lauk simple jerk ni..almaklumler dok umah pun sekali sekala..lau akak ok lg kot sbb mmg hr2 dok rumah so tau brg apa yg ada ngan takder..

maszmadi berkata...

alynn, pest control tu org yang boleh hindar dari haiwan2 kecil kat umah, lipas, anak2, semut dan yg sewaktu dgnnyer... biasanya dorang akan bagi ubat yang tanam dalam tanah... untuk lalat x pasti la pulak ada ke tak yerk..
akak pon tengah cari2 info pasal ni... hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...