Pengikut

25 Mei, 2015

Cantiknyer Rose Jepun

Rose jepun yg alynn beli de mai dah selamat dipindahkan ke rumah kami di sendayan..dan mlm td jugak hubby dah tlg alihkan semua rj dlm pasu ke tanah..rasa sedih pulak sbb rj tu dah cantek2 dlm pasu putih tp kena alih ke tanah..harapnyer semua rj tu hidup subur dan akan lebih cantek biler ditanam di tanah..tak sempat nak snap pic..

Alynn nak share pic rj yg mengembang dgn canteknyer..
jadi keje plak skrg ni tunggu kul 10 nk tgk bunga rj mengembang hihi.. 

Rj peach
                      

Rj purple
                          

Rj kuning
                          

Rj oren
                     

sebelum alihkan semua rj tu alynn sempat ambil beberapa keratan rj utk disemai dipasu yg kosong tadi..tak tau lar betul atau tak cara alin potong keratan tu..sama ada nak keratan btg yg masih muda atau yg besar2 pun alin tak pasti..maklumlar masih baru berjinak2 menanam rj..haha..hentam saja larr.. 

Pg td sempat suruh mak tlg tgkkan rj yg br disemai..alhamdulillah nmpknyer menjadi.. 




Happy sgt2..

2 ulasan:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed berkata...

santeknyaaa bunga ros warna warni..rajin alyn tanam pokok bunga..^_^

myfara FLK berkata...

kak lynn betul lah tue petik-petik je keratan RJ lepas tue tanam..mesti jadinye.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...