Pengikut

16 Julai, 2014

cucuk 2 bulan (9 Julai 2014)

alhamdulillah..
khamis lepas bby dhiya cucuk utk 2 bulan..
ermm..last week bby dhiya batuk berkahak, lega biler doktor cek paru2 bby dhiya clear dan doktor benarkan utk amik injection tuu..kalo tak kena lar buat appoinment lain..

as usual appoinment kt klinik gomen mmg lama..lama tu tak kisah sgt lagipun alin masih bercuti so tak der lar nak rushing sgt pun..tp mslh nyer org tak ramai..tp lama jugak..hurmm..bby dhiya muntah maybe sbb tekak gatal nsb baik lps muntah bby dhiya tido lena..

biler nak kena cucuk tu alynn kejutkan bby dhiya..taknak dia terperanjat..alynn mmg nebes tiap kali bby dhiya nak kena cucuk..huhu..menjerit nanges ligat..ciann..nurse ckp cucuk 2 bulan demam tp skrg dorang dh upgrade ubat tu so jrg demam..tp blk.tu alynn bg jugak bby dhiya ubat demam tp dgn sukatan yg sedikit..alhamdulillah bby dhiya tak demam..



berat : 5.1kg
ketinggian : 60cm
semoga anak mama terus membesar bagai juara..


4 ulasan:

Cho Zila berkata...

mesti tak sabar nak beraya ngan si comelkan... memang tak seronok kalau baby kena cucuk mak yang nebes eterlebihkan.. .emojer tengok baby merengek...

Cho Zila berkata...

mesti tak sabarkan nak beraya bersama si comel...
alahai mak memang gitu nebes kalau anak2 nak kena cucukni.. seriau...

maszmadi muhamad berkata...

alhamdulillah, mesti dhiya anak yang baik kan, x mor susahkan mama..... tu yang x demam tu.. hihi

Nad MamaZN berkata...

dhiya comel!
dhiya kan kuat, in shaa Allah x demam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...