Pengikut

19 Mac, 2010

*Danish beransur sihat*

Alhamdulillah, hr ke 4 Danish dh shat sket..Demam pun dh kebah..hingus still ada tp xlar meleleh laju cam air terjun..so danish xperlu pakai bip lg..horeyy!! hmm biler hingus pekat taik idungnyer kuss semangat punyer larr bnyk..tp skang xbley happy sgt coz danish blum 100% sembuh..hopefully danish x diserang batuk..
korang pun tau kn demam nie dtg dlm 3 pakej serentak Selsema, batuk n lastly kahak..Owhhh..aku fobia klau anak aku berkahak..Btul kata mak aku bdk2 nie klau demam ada lar benda br yg dia blaja n dapat..
SEMALAM.....

* Danish nmpk aku lek, terus sape aku n abahnyer then try melepskn diri dr wan nk g ke arah aku n 4 the first time bkn brtatih bkn gk brjln but danish is running to me!!
(dh brlari bkn brmakna danish dh xmerangkak langsung tp ia merupkn peningkatan drastik pas danish demam)

* Danish time minum susu dh pandai pegang botol susu nyer yg gemuk gedempol dgn sendiri..
(sure korang akan kata.."aik..dh sethn sebln lebey br blaja n pandai pegang botol susu sendri?. lambatnyer?" itulr hakikiatnyer sblm nie mmg time menyusu kami2 yg pggkn botol klau bf lg lar xkn danish nk tlg pgg breast mamanyer dia tlg selak bj jerr haha..aku x berani tkt trsedak..manje sungghh..)

* Danish x kisah biler aku n wan nyer korek idung dia guna cotton bud.. syok n leka maybe danish amat thankfull to me coz tolong clear kn semak samun yg menyesakkn pernafasannyer..(b4 this aku akan korek idung danish time danish tido coz danish amatlh xsuke org korek idungnyer axcept korek tinga mmg laayaann...haha)

* Danish mkn ubat siap duduk bersila..sweetnyerr
(Alhamdulillah..senang nk bg danish mkn ubat xlar aku n wannyer bersilat bagai...)

Pandainyer anak mama minum susu pegang botol sendri..anak mama dh besar..

lps isi pewut mkn ubat yerr..Bismillahhirahmanirahim...

Susu dah..ubat pun dh so, time to play!!

Saksiknlh kelasakan hero kesyganku..Br nk baik demam sygg...
owwhh mama aksi nie blum cukup mencabar...

Haha..aksi wili wif motorbike...

* Danish get well soon my sweetheart..this weekend kite leh g waterfall..


5 ulasan:

Aishah Rahim berkata...

Insya-Allah, Danish akan cepat sembuh.

Nadiah Sidek berkata...

ubat budak kecik sedap, kan? pernah gak bg safiyyah ubat demam dulu sbb mcm nak demam je dia ms tu. suka pulak dia..haha. kan best ubat org dewasa pun sedap mcm tu :p

sesetgh bdk mmg mcm tu. nak pandai sesuatu benda mesti demam..mcm danish la kot :D

chik star berkata...

hi salam.
danish comel sgt

sian die demam eyh.

sekrg ni mmg musim panas.
budak2 senang je kene demam.
:)

chik star berkata...

hi salam.
danish comel sgt

sian die demam eyh.

sekrg ni mmg musim panas.
budak2 senang je kene demam.
:)

aLyNnZ berkata...

aishah rahim: thanks aishah ameen..

nadiah sidek:itu lar psl klau ubat org dewasa best bg larr mcm2 jenis ubat dgn senang hati alin telan..ha'ah..skrg danish dh boleh berjalan..alhamdulillah..

chik star:thanks ya..hm..tu lar klau boleh nak anak sentiasa shat..btul tur skrg cuaca x menentu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...