Pengikut

08 Mac, 2010

Lagi kekuasan ALLAH..

Spt yg korang sedia maklum last week aku tersgt larr busynyerr..cuti Maulidur Rasul pun aku kena brtugas, Sabtu Ahad lg larr cornfirm kena duty..xper la bkn slalu kn sethn sekali jerr..So hr nie last day 4 HKK 2010..xsangka plak dh seminggu ms berlalu..Ish apa kena mengena yg aku citer nie ngan tjk n3 aku kali nie? Hr Sabtu yg lalu aku ditugaskn mnjaga Demo Alat Muzik..sdg leka mendgr alunan muzik yg didendangkn oleh pakcik2 yg brpengalaman dlm alat muzik tradisional kat situ aku disapa rakan setugas ( Sandy )..

Sandy : K.Lin, klu k.lin cekap apa gambar nie? (sambil menunjukkn gambar dlm hs nyerr)
Aku : Tenung nyer tenung..hmm akak nmpak area nie lain dr area yg lain..(sambil menunjuk ke satu area)
Sandy : Haa..pandai pun tp apa bendanyer?
Aku : x brp jelas larr andy..
Sandy : x nmpk lg? (sambil menekn button hs utk zoom that pic..)
Aku : Haa!! akak dh nmpak tuuuttttt...(aku cut ayat nie..korang tgk sendiri pic kt bwh k...)

Apa yg korang dpt lihat dr Pic diatas?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Gambar yg lebih jelas..
Teka lar cepat..

*
*
*
*
*
*
*
*

Subhanallah..Tertera Kalimah ALLAH pada......Kulit Lembu
Rebana Ubi Alat Muzik Tradisional bertempat di HKK 2010.


* Sblm nie sy slalu mendgr dn mmbc pengalaman org lain melihat Kalimah Allah di langit, dikulit kambing biri2, di belahan buah yg dipotong dan bnyk lg..Alhamdulillah kali nie sy diberi peluang tersebut..

2 ulasan:

Mek Rose berkata...

a'a la..kalimah Allah
subhanaAllah...

aLyNnZ berkata...

rose:kekuasaan Allah dimana jua..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...