Pengikut

16 Mac, 2010

Mak n babah menjadi tetamu ALLAH

Duhh..mlsnyer nk keje hr nie slps 3 hr brcuti x trmasuk sbtu ahad..Plan smlm nk keje tp Danish x brp shat..hingus meleleh jerr..phm2 larr dh klau selsema tuhh asyik merengek jerr..mlm td dh bwk Danish g klinik panel coz klinik pakar kanak2 yg aku slalu g tuhh malam dh tutup..Pg td bdn Danish masih panas aku dh letakkan cool fever kt kepala Danish nampknyer kurang larr skit panas bdn nyerr..Tp Danish dh start batuk2..aku fobia set bab2 batuk yg berkahak nie fobia ngan pengalaman Danish kena sedut kahak kat columbia hospital ms umur 2 bln..xnak larr berulang lg..Aku plan nk lek awal coz ptg nie nak bwk Danish g klinik pakar kanak2 kt Seremban..

Owhh..last week aku cuti 2 hr sempena mak n ayah mertua ku nk g umrah..flight hr Jumaat 12 Mac 2010 tp hr khamis aku dh cuti coz husband aku anak bongsu so maybe dia nk spend time wif mak n babah nyerr..ngada2 lar tuhh..Dijangka mak n ayah lek 23 Mac yg akan dtg..Semoga mak n babah dikurniakan kesihatan yg baik utk mengerjakn ibadah kpd ALLAH n selamat pulang dr mengerjakan Umrah InsyaALLAH...AMEEN..

Sblm keberangkatan mak n babah (dr kanan) ke KLIA diiringi Doa kpd yg ESA..

Aksi Danish wif his cousin..
Danish wif mama..cenyum sayang..

Family pic at KLIA..

Sampai tertido anak mama mengiringi atuk n nenek trsyg..

4 ulasan:

ciradelish berkata...

aku pun fobia jugak pasal sedut menyedut kahak ni..
macam trauma pun ada
walaupun aku x nampak apa diorang buat kat cira
tapi tangisan cira buat hatiku bagai nak jatuh!

skrg..
bila hidung cira berair je sikit
ya Allah.. berdebarnya aku!
terus x mandikan dia.
lap² je badan..

kesian betul bila anak selsema..
kita dah tua ni pun kalau selsema..
mak aih... susah nak tido!

selamat berangkat mak dan babah mertua Alynz..
semoga selamat pergi dan kembali..
amin,..

aLyNnZ berkata...

itu lar psl alin tgh risau ni.selsema danish semakin meleleh deras cm air terjun. Bile nk mlm jer mula la bdn start panas.aduhh..tido x lena brnafas melalui mulut air liur jd meleleh..hope danish cepat sembuh..ameen..insyaallh next 2 weeks mk ayh alin lek..

Ann berkata...

bila dah ada anak ni, tahap kerisauan tu meningkat. seriau bila tengok anak start tak sihat sikit. kalau boleh biarlah sihat sepanjang masa.

selamat berangkat utk Mak & babah mertua alynz. semoga selamat pergi dan kembali.

*seronok tengok org pi umrah. ntah bila rezeki kita pulak ya*

aLyNnZ berkata...

ibu alia:btul tuu..klau blh nak anak sihat memanjang tp apakan daya bdk2 mmg kurang antibodi..

thanks..insyaALLAH klau ada rezki diperkenankn doa kite plak akan jd tetamu NYA..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...