Pengikut

30 Mac, 2013

Ole - Ole 3 Negeri


As salam semua..
Hari ni bersiaran dr rumah mak..
Plan nak balik rumah TNB2 ptg ni..
Lepas parents balik dr melawat di lumut, perak.


Hr selasa till khamis yg lps hubby outstation ke 3 negeri..kelantan, terengganu dan perak..
Tp dlm bnyk2 ole2 yg hubby beli takder satu pun FM huhu..hubby bkn tak tau yg bini dia ni antu FM..
ku kuciwa taw..


Tak pe lar sib baik hubby bwk balik ni ole2 dr Cameron yeahhh...
Dh g cameron of course beli strawberry kan..



Jagung manis..sib baik Kali ni manis sbb alynn pernah beli tawar hampe kuciwa..
Strawberry yg dikeringkan..ermm..best2
Limau hijau..mmg saje cari kulit yg buruk2 sbb yg buruk2 tu yg manis..tinggal 3 bijik jer..manisss..

Keledek kecik2..yg ni belum rebus lagikk..tungguuuu..

Nota jejariku : Teringin nak g cameron lagi lar..nak menghirup udara segar..g tempat2 sejuk best kan..tak tau ler nak g biler nyer..in shaa Allah kalau ada rezeki..

2 ulasan:

ieda immi berkata...

semua saya suke ..
aduhh tgk jagung tuu dah lama x makan jagung rebus huhu

QasehnyaRania berkata...

sy pon lama dok planning nk ke ch. tp tak jugak sempat2..huhu

*ada tp tak byk la kak..setakat ni pack yg sekilo je yg ada.yg keecik xda jumpa lagi... try la ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...