Pengikut

03 April, 2013

Microwave keperluan atau kehendak?


As Salam..
Kembali bersiaran setelah 2 hari tanpa n3..hanya n3 kecelaruan fikiran yg di publish tengah malam smlm menjadi pengganti..



Geng isteri2..
Microwave Keperluan atau kehendak?
Alynn sure skrg tiap2 rumah mesti ada microwave kan..? Ada yg masih takder microwave lagi ker? Boleh arr geng dgn alynn..huhu..kalau u olls mmg menghuni rumah setiap masa, alynn sure microwave merupakan satu keperluan kan? Microwave membantu suri rumah dlm memudahkan kerja2 didapur..
agak2 maless nak panaskan lauk atas dapur masukkan jer dlm microwave tet..tet..siappp..


Bagi alynn yg sekali sekala jer menghuni rumah sendiri microwave merupakan satu kehendak..kalau takder pun ok tp kehendak naluri perempuan kan..fhm2 je ler..hihi..kalau ada rezeki nak jugak kan..kan?
Tp nak amik microwave biasa atau yg boleh grill bagai? Apa2 pun kena tgk budget kan..?
Eh..Hari ni wordless wednesday kan..kan..tp dah terlebey mengarang pulak hihi..

9 ulasan:

Nor Iman Hashim berkata...

keperluan ni...beli jgn x beli...hehehe...utk kesenangan kite gak kan...

Cho Zila berkata...

ikut kegunaan kitaler.. kalau akakni takder maknanyer .. .sebab rumah kecik tiap kali nak guna kena keluarkan so jadi malaih... jarang gunaler kekdahnyer..

Nafira usof berkata...

rumah zura pon x de microwave..
rasa mcm keperluan jer.. ehehe

Hafnidah berkata...

rasa macam kehendak kot kak lyn..tapi boleh jadi keperluan jugak. macam saya microwave tu tinggal kat kinrara je. memang senang ada microwave ni, senang nak panaskan apa2.
kat umah sewa skrg ni xde microwave. setakat ni rasa belum perlu sangat sebab selalu isi perut umah mak je. hehe
tapi rasa macam nak bawa microwave tu ke rumah sewa je, boleh guna.
kalau kak lin nak beli, beli je. nanti bila dah ada kat rumah, mesti guna punya.

*terpanjang lak komen. hehe

aLyNnZ berkata...

Iman : itu ler dah lama mengidam..moga2 dimurahkan rezeki

aLyNnZ berkata...

Cho zila : kak sama ler rumah alin pun tak der besar mana pun..kalo beli pun plan nak amik yg kecik jer..senang nak selit2..

aLyNnZ berkata...

Nafira : alynn ada geng..keperluan eh..jom beli hihi

aLyNnZ berkata...

Ida : itu ler tgh berkira2 keperluan atau kehendak itu yg buat akak tak beli2 sampai ke hari ni..huhu..

QasehnyaRania berkata...

betul tu..rumah saya pon tak da micro wave..

oven yg dok ada pon tak terguna..
huhu..
semuanya kehendak.. tp bila budjet lebih apa salhnya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...