Pengikut

10 April, 2013

#WW# Menangkup Tertangkup

Hurmm..hero alynn ni dah 4 tahun..
tahun depan nak school tp masih tido buai..
tak macho betulll..hihi..
sib baik ler kalau kemana2 tak perlu
nak mengangkut buai kalau tak lagik jenuh..

posisi favourite Danish ketika tido dlm buai..
camner lar hidung tu nak tinggiii sayang..hihi

8 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

lahh awat tido cmtu..kemek nti hidung tu danish..hehehe

Nad MamaZN berkata...

Makkkk!
1st time nengok budak tdo camni hehe
Comel jek
Naseb buai tu kuat tampung berat die ek ;)

as fadhli berkata...

eieieie abg danish tido lam buai lg yer,,adik fahmi x tido lam buai dh,,ekekekeke mesti melayut kn buai tu kk lin,,:)

Nafira usof berkata...

4 tahun still tido buai?? hehehe
anak sedara zura pon tido camnih gak lam buai.. bila bangun jer, abes muka belang2 kain buai tuh.. ahaks~

wahida berkata...

mak ai danish, kembang hidung tu nanti...heheh...

aLyNnZ berkata...

Mrs Fiza: itu ler dah ler idung tu tak brp nak ada..kuikui

Nad MamaZN : alynn tak pernah lagi tgk anak buah yg tido cam gaya danish nie..haah buai tu ok lagik tp kalunak turunkan kat bakal adik entah ler..hihi

aLyNnZ berkata...

as fadhli : haah tido buai lagi as..kena ada adik br tau malu kot..sib baik tak mengankut buai kesana sini lagik..tak melayut as buai tu kuat lagik kot tapi kaki memanjang..haha

aLyNnZ berkata...

nafira usof : ooo...sama gaya dgn danish ek..betul2 mmg bertanda muka..tanda bulat2 haha..

wahida : itu ler hidung penyet sabo je ler..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...